HAPPY GIRL ! ♡♥

2011-08-30 / 23:55:04 / Allmänt / 0 kommentarer
Hihi jaaaaa!!!! jag e aaas glad :D
fick min one piece idag, sitter o gosar i den
och så hitta mamma min kamera överförings sladd.
så nu sitter jag här och gosar i min one piece och överför bilder
Nu ska jag snart sova tror jag,
men idag kommer bilder in vad jag fick i födelsedagspresent
och imonn kommer bilder vad jag köpte i ullared :D
Lyssnar mä på rihannas låtar just nu :)
Kärlek till min one piece!♡ det står "basic ruels ONE LIFE live it ONE LOVE love it ONE PIECE live in it"
det står så på baksidan av one piecen med fast STORT! :D
Min DKNY (donna karran new york) parfym! ♡ underbar doft
Bestick får vi alltid i present (vi samlar tills vi flyttar hemmifrån) någonting man gör i min släkt typ xP
Hihi "comming soon...." haha skulle få ulrik munthers skiva :P har fått den nu :D älskar han grovt ♡♡♡♡
100 kr av min farmors syster ♡ tack Majbritt
Tack faster o farbror och mina kusiner och era pojk-/flickvänner ♡♡♡♡
15 tjugo lappar = 300 kr ! :o ♡ shiiiiiieeeet
200 kr på frölunda torg av min morbror och moster och mina kusiner! ♡
också fick jag domma också av dom jag fick 200 kr på frölunda torg! ♡ ruben valde ut domma UNDERBARA! ♡
magTröja jag fick av min underbara farmor ♡♡♡♡♡
domma byxorna fick jag av min fina farmor ♡♡♡♡♡
Och av min älskade mormor och min älskade morfar ! ♡♡♡♡ en äkta pippi tröja !
PUSS O HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0