♡♡♡♡♡♡♡♡♡I N T E L Å N G T K V A R ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

2011-08-22 / 21:42:04 / Allmänt / 0 kommentarer
Inte långt kvar till jag FYLLER ÅR :D<3
inte alls inteinteinteinteinte :D
e jätte spänd :o kommer inte somna förrän 3 typ ? :o
OMG!!! hihihi lägger upp på bloggen vad jag får :)
men jag hittar inte min kamera överföringsladd :s
så vi får se om jag kanske få fixa bilder med webbcamen -.-
den JÄTTE dåliga webbcamen -.-
Här får har ni min ♡!BIRTHDAY WANTIES!♡
1. Iphone 4 vit <3
2. någon av dom två Onepice"na" :)<3
3. Svart vita byxor från shock
4. Pengar :) okej inte så mycket pengar som e på bilden men pengar iallafall :p

Nu ska jag te mormor och hämta min choklad :D sen nattinatti <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0