K V Ä L L S M A T ♥♡

2011-08-21 / 21:23:18 / Allmänt / 0 kommentarer
Nu sitter jag häääär o käkar kvällsmat :D
haha, va dö hungrig. men nu har jag fått lite mat
Kvällsmaten består av:...... haha låter som en tidning... fast tidningar kan inte låta....?
Men ja nu sitter jag och käkar fiskebäcks bröd och dricker mjölk
jag bor i fiskebäck och fiskebäcksbröd bakar man hemma o bla bla bla...
Jaaa men fiskebäck ligger i västra frölunda som ligger i göteborg som ligger i Västra götaland
som ligger i sverige som ligger i europa som ligger på jordklotet o blablabla :)))
bra liv man har och skriver hela fadderuttan xP
mateeeen <3
såhär ser mitt hår ut nu men funderar på att klippa det
sååhääär :) skulle jag passa i det?? :o
VA TVUNGEN ! <3 sååååå himla sääääääxiiiiii
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0