N Y B L O G G

2011-08-21 / 19:15:19 / Allmänt / 0 kommentarer
Yees, nu e jag tillbaka men med en ny blogg. hehe
Jaaaaa, idag har jag inte gjort så mycket.
Har vart med Karin och typ sovit, vart inne på datan och vart ute å tagit lite bilder.
Bilderna kommer upp sen på bloggen.
Imonn börjar skolan -.- super duper tråååååkigt.
MenMen, nån gång måste det börja xP
Nu ska jag ringa nån kompis tyyyp och vem det än blir tror jag vi går ut o fotar xP
e suuuuuuper foto sugen.
O vet niiii vaaaad <3 jag fyller år på tisdag :D <3 i övermorgon typ bara en dag kvar :D JIPPI
Lägger upp på bloggen vad jag får :)
Tyvätt ligger kameran på laddning så ja... ni får en bild med Min dåliga webbcam.
Eeeeeeeeegooooo piiiiic.... haha xP
Min långklänning <3 lite av typ indian stil :) som e mode, hihi.
Nu ska jag gå <3 pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0