♥♡♥♡♥♡♥♡ T O N N Å R I N G I D A G ♥♡♥♡♥♡♥♡

2011-08-23 / 17:11:32 / Allmänt / 0 kommentarer
Jaaaa :D idag e jag tonnåring och inte tolv år :)
nu e min tid som ett mindre barn över xD
Haha, men jaaa... nu sitter jag här o gör typ inget!
Haha i *PIIIIP* älskar att gå i högstadiet så mycket roligare än mellan xP
näääääj jag tycker ändå inte om skolan -.- xd
Men idag har jag vart i skolan och jag har vart med Alice <3
vi gjorde födelsedags smothie xP haha aaaaaas gooooo' <3
nu ska jag ha släktkalas om en timme så jag får t o hjälpa mamma att städa lite :)
Jag kan visa vad jag fick :)) men jag tar bilder från internet -.-
hittar fortfarnade inte kamera överföraren "/
Hihi, jag fick onepicen <333333333333 :D
Men inte iphonen för min mobil e ändå väääldigt ny :o
DKNY (Donna Karan New York)
Luktar sååååå gööööött <33333
Ulriks nya skiva <3 eller jag får skivan imorgon XP
Också fick jag bestick (familjetradition)  xP
Pussohej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0