25 december!

2011-12-25 / 15:14:49 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag vakna nu typ så jag e jätte trött! jag sitter ocg lyssnar på CP- låten av Thomas Järvheden! AHAHA
men jag fick grymmt mycket igår får jag säga!
här har ni...
Muffins kit
Sarvetter med cupcakes, strössel och kristyr
Muffins plåt och en bok med 1001 cupcakes, kakor och forföriska frestelser!
Muffins formar!
Äkta silverörhängen och äkta silver korshalband!
2 björn borg trosor!
NY tröja från Gina!
Skid underställ!
Gulliga struuumpor!
Skinn vantar somjag ska ha när jag åker skidor!
Smyckeställ
Bestick!
Värme tights!
Träningsak? HAHA, kommer inte ihåg vad det heter!
Gullig betty boop pyjamas!
Rånarhasduk typ? som jag med ska ha när jag åker skidor
Skidjacka!
Hööööögtalare med högtalare, alarm, radio, laddar mobilen! och massa sååånt! HAHA
jag fick också knästrumpor med rosetter på, men jag fick tyvärr ingen bild på dom!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0