Dag 1 – Presentera mig själv ♥♡

2011-12-05 / 20:47:30 / Allmänt / 1 kommentarer
Jag heter då Wilma Petersson, är född 23 augusti 1998 en natt vid två tiden!
Jag bor i ett litet område på västkusten i göteborg.. som heter fiskebäck och jag går i fiskebäcksskolan!
Jag gillar att lyssna på musik. just nu gillar jag att lyssna på typ Nickelback, takida, avicii o the fray!
jag avskyr mörker..
Jag älskar sommaren för den är så varm & shön!
Jag älskar vintern för den är vit & mysig, så kan man lyssna på julmusik, det älskar jag
Jag älskar våren och hösten också.. för dom e också mysiga!
Jag e en nolifer som sitter inne ve datorn eller e med kompisar varje dag! HAHA
det va nog det
puss


Kommentarer
Postat av: ntherese

- ja!:) planer för vecka då?:)

2011-12-05 @ 20:55:24
URL: http://ntheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0