Dag 19 – En att-göra-lista innan jag dör ♡♥

2011-12-19 / 17:36:05 / Allmänt / 0 kommentarer
♡ - Flyga helikopter
♡ - Gifta mej
♡ - Resa till USA och Thailand
♡ - Bli över 80 år
♡ - Döpa mej
♡ - Fixa en systemkamera
♡ - Äte en hel nutella burk
♡ - Kyssa mitt livs störsa kärlek under eiffel tornet
♡ - Lösa en rubiks kub
♡ - Skaffa en HUUUUUND ♥♥♥♥♥♥♥
♡ - rädda någons liiv
♡ - Bli gammal men nån jag älskar
♡ - Träffa Justin Bieber
♡ - Kyssa min kärlek på toppen av ferris wheel
♡ - HA ETT TOMAT KRIIIIIG
♡ - Besöka Marilyn Monroes grav
♡ - Bada med delfiner
♡ - Kyssa någon på nyår
♡ - Sätta ett lås med den jag älskar på en "love bridge"
.
Det finns tusentals saker jag vill men jag orkar inte skriva mer
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0