Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig ♥♡

2011-12-05 / 22:24:00 / Allmänt / 2 kommentarer
10 fakta punkter om mej själv!

- Jag är praaatig, men när det gäller att prata inför många dör jag av pinsamhet
♡ - Jag älskar att sjunga, har faktiskt sjungt för 200-250 pers! stolt (a)
♡ - Jag är kaxig, envis, rolig och snäll
♡ - Jag är dålig på att hålla ordning på mitt rum!
♡ - Jag älskar snö, som vi tyvärr har lite av i år!
♡ - Jag skulle vilja heta Cornelia och det va jag också nära på att heta
♡ - Jag har färgat håret brunt två gånger och blondt två gånger, sen har jag slingat blonda slingor två gånger!
♡ - Jag gillar värkligen inte skolmat!!!!!!
♡ - Mina favorit färger e gul, röd och grön!
♡ - Jag vill färga håret rött!
puss

Kommentarer
Postat av: Molly

söt du är!

2011-12-06 @ 20:02:25
URL: http://mollysvedin.devote.se
Postat av: Siri

Rött är det finaste som finns!! <3

2011-12-07 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0