100 FRÅGOR!

2011-11-01 / 12:56:00 / Allmänt / 0 kommentarer

1.är du kär? - Ja!!!

2. har du snusat? - Nej!

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nejjj?

4. har du legat i sängen brevid en kille? - Ja.. xD

5. Favoritfärg ? - Mörkblå, vit, gul o svart
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej, min bror ä för svag!

7. tar du droger? - Aldrig!!!!!!

8. har du missat något ännu? - Jag fattar inte? -.-

9. har du pussat en tjej? - Ja xP

10. hatar du någon? - jag hatar ingen, men det e många jag ogillar

11. älskar du någon? - Kille: Ja! Tjej(er): kompisar då!

12. har några av dina vänner svikit dig? - A! :(

13. har du djur? - nä, min hamster dog :(

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja.. x?

15. hatar du dig själv? - Ibland.

16. gillar du orange? - sådäääär

17. Var befinner du dig nu? - I soffan!

18. har du nån sjukdom? - Vet inte?

19. har du skämt ut dig för den du gillar? - AAAAH!

20. har du en gris? - Vill ha en mini-gris som har choklad doppade öron

21. har du en plattång? - JA!

22. har du en bror? - Mm :/ HAR TVÅ! äldre -.- det blir bara värre o värre

23. har du sjukt bra humor? - Fråga mina kompisar!

24. är du brunett? - min riktiga e jag brun/blond nu e jag blondin

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - inte i flera timmar!

26. tycker du om hästar? - Nej!

27. har du en hund? -  nej :( vill ha flera HUNDRA!

28. har du skilda föräldrar? - näää! :)

29. har du gått på simskola? - nä, va för bra! haha, kaxig

30. har du sagt bög till en kille? -  Ja!

31. har du sagt fitta till en tjej? - Mm!

32. har du fuskat? - inte på prov!

33. har du en teve på ditt rum? - nää, men vill

34. har du glass i kylen? - A, därför ska jag gå och äta glass!

35  har du msn? - Japp men andvänder inte!

36. har du en syster? - nä :( vill ha en
37. har du bruna ögon? - Japp :)

38. gillar du att fota? - JA!

39. har du sett dig själv brinna? - lite av håret (ett hårstrå)

40. Finns det nåt du ångrar? - Absolut!

41. gillar du tacos? - De e okej men inget ja väljer att äta

42. tycker du att du är söt? - nja...

43. har du dansat? - Nepp

44. har du spelat fotboll? - nepp! vill, men jag vet inte!

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Ja!... eller vet inte

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Aa vrf inte...?

47. har du ätit sniglar? - Nej tack!

48. äger du en locktång? - Japp!

49. gillar du att tugga tuggummi? - älskar!

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Försöker.. Men iaf 1 gång om dan!

51. gillar du kläder? - Ja, jag vill ju inte gå runt naken precis!
52. hatar du falska vänner? - Eh typ!?

53. gillar du räkna matte? - Usch!

54. älskar du någon nu? - Mm!

55. Har du gråtit inför en vän? - Många gånger...

56. kan du sjunga? - Fråga mina kompisar?

57. Har du sett nån dö? - Ja.. min farfar eller såg inte han dö, men jag såg honom död! :(

58. säger du vad du vill? - Oftast..

59. Är du stor? - Biff? nej! tjock? normal typ! gillar min kropp som den e

60. vad är ditt hela namn? - Wilma Ingrid Maria Petersson
61. kan du tala spanska? - Nä, jag har franska! så nääää

62. är du kortare än 1.60? - 1.59

63. älskar du sommaren? - ÄLSKAAAAAAAAAAR!
64. älskar du vintern? - Jaaa! den e så myyyysig!

65. har du mer än 6 par skor? - tror det!

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - JA!

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Många gånger!

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Tre om jag räknar med min One piece

69. gillar du att städa? - Nej eller ibland för de e skönt efter!

70. gillar du att sova länge? - Mm!!!!!!!!!!!!!!

71. har du vart med om en olycka? - Jaoooo!

72. är du förvirrad? - Jag fattar inte denna frågan? så ja!

73. har du mer än 6 par byxor? - Mycket mer!

74. har du förlorat en vän? - A, överkörd av ett tåg blev han :(

75. gillar du att shoppa? - Aa älskar! om mamma ger mej pengar!

76. har du varit i paris? - Nej, men vill!

77. gillar du ormar? - NEJ!

78. klarar du dej själv? - njeee... inte ute i mörkret eller ensam hemma en natt!

79. har du lagat mat? - Mm!

80. är du klantig? - JA! klantig? det e det ordet som beskriver mej bäst efter rolig! HAHA

81. har du foppatoffler? - Foppatofflor? det e så gay att säga så! det e heter crocs och j det har jag!

82. har du mer än 20 låtar på din data? - Jaaaa!

83. sminkar du dej innan skolan? - Alltid!

84. Senaste kändisen du såg - Idag, såg mej själv i spegeln när jag vaknade!

85. har du mer än 7 par nagellack? - Japp, möe mer!

87. har du skällt på din bror? - Jaaa! på båda! och dom e äldre D:

88. har du en vän som skiter i dig? - Vän? om man säger vän om sånna? men isånafall, aa

89. har du velat göra saker men vågar inte? - Japp!
90. sover du med nått gosedjur? - Klart! dom räddar mej i mörkret! Dx

91. har du åkt nånstans utan att du får? - Japp!

92. vill du bara bort ibland? - Mm!

93. har du tältat? - Ja, gör det typ 2-3 gånger varje år :D såååå kul!

94. har du bränt dig? - Jaaaa!

95. har du lekt med levande ljus ? - Hihi! jaa

96. har du lekt anden i glaset? - Jaaaa! tänker inte göra det igen!

97. skäms du ibland? - AAA XD

98. bor du i skåne? - NEJ! GÖTEBORG!<3

99. gillar du hip hop/rap musik? - ja! :) mest rock! hård och metall rock

100. är du på sista frågan nu? - Om det e fråga 100 så jaooo!

puss o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0