IPHONE 4 SKAL! ♥♡

2011-11-01 / 13:56:40 / Allmänt / 3 kommentarer
Nu har jag checkat in en masa Iphone skal jag vill ha!
Här har ni!

Å min lilla nasse! dej vill jag ha!
Detta vill jag nog ha minst av alla, men gulligt e det!
Detta e sååååå gulligt!
Åh detta e så nice! vill ha, men jag kan inte tänka mej ha det i ficka så det blir lite jobbigt :s
Detta e skiiiiit snyggt!
Denna rosa ängeln kan ta o flyga fast på min Iphone
Som e sko! GILLA!
Dett vill jag nog ha mest! ååååååh va fint det eee! GulliGull
Detta lilla monstret skulle gärna få sitta på min Iphone!
Såååå gooo!
jaaa, det va dom skalen jag vill ha! men vill nog helst ha ior! haha
nu ska jag fortsätta chilla i soffan tills amanda kommer och i ska te torget o kolla på iphone skal XD
puss

Kommentarer
Postat av: tilda

vart kommer burberry skalet ifrån? sjukt fin blogg, kram <3

2012-02-25 @ 21:43:20
Postat av: Engla

Hej skalen va as snygga var köper man sko-skalet mejla var man kan köpa det!

2012-09-04 @ 18:02:14
Postat av: Sara

Vart hittade du Ior skalet?? ;)

2012-10-04 @ 21:41:28
URL: http://nattstad.se/doroteahult

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0