DAG 1 ♡♥ OM MIG

2011-10-07 / 15:37:35 / Allmänt / 1 kommentarer
OM MIG!♥
Ja, jag heter Wilma Petersson! mellanamn behöver inte ni veta, haha.
Jag är 13 år, fyller år den 23 augusti föddes 1998!
Jag bor i fiskebäck och går i fiskebäcksskolnan, fiskebäck ligger då i västra frölunda!
och bara för jag vet att ni vill veta så ligger västra fröluda i göteborg! Alla vet ju va goa götet ligger!
Om inte jag skulle bott ve havet skulle jag inte levt! nä men havet älskar jag o jag älskar att bada!
Ja, men jag har tyvärr inga djur! jag har en död hamster, så önskar jag mej en hamster av två kompisar, haha!
Jag har en mamma som heter maria och en pappa som heter maths!
jag har också två bröder som heter Axel, 18 år och Josef, 20 år!
Jag gillar att lyssna på musik, jag älskar djur och gillar att teckna! jag går inte i någon sport (Tjockis javvet)
Men Det va lite, sen får ni ju reda på mer om mej om ni läser bloggen!
Kramisar WILMA!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Var med och tävla om en valfri produkt gjord på naturliga ingredienser, den avslutas på söndag!

http://smnmode.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfri-produkt.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0