HEMMA!♡♥

2011-10-24 / 20:22:27 / Allmänt / 0 kommentarer
nu e jag hemma från ullared, eller jag kom för en timma sen typ! HAHA
Har jätte tråkigt nu, men ska se på Remember me! köpte den
oooooh vad gla jag e, har fått köpt rätt bra mycket!
Men här får ni bilder på alla mina presenter ursäkta att jag inte skriver vem det va ifrån (kommer nt ihåg sånt!)
Detta snygga hjärt halsbandet!
Domma snygga korsörhängen
3 parfymer fick jag :D Haha, åååå dom luktar ljuvligt
3 body butter! dom luktar också ljuvligt!
200 kr på Frölunda Torg!
100 kr!
Denna grymmt coola spegeln "nobody is perfect, But i'm pretty close" så sant
Läppglans
Ett fint halband med en gullig liten kanin!
Siri "jag tror det är ett rådjur"
Jag "Nej, ser du inte? det är en kaniiiin"
Snygga halsbandet
Snygg ring!
detta snygga armbandet!
snygga örhängen!
? och ! örhöngen! så fräääääna
en mini väckarklocka! den bredvid är min gammla och den är normalstor! HAHAHA
Mini gelehallon! ni ser ju hur gullig och liten den ääääär!
Och denna underbara överkastet till kudden! men det e tyvärr inte min bild, glömmde ta bild på den! :s
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0