JAG E SÅ DÅLIG PÅ ATT BLOGGA JUST NU!

2011-10-03 / 15:22:23 / Allmänt / 0 kommentarer
JA! jag e as dålig på att blogga :s det ska bli en  förbättring!
igår kom jag hem från en as gtym hajk o idag har jag vart i skolan! kom precis hem.
nu ska jag baka! sen lägger jag mej i brorsans säng och äter det jag har bakat.
sover just nu i hans säng för den e så himla go och han e inte hemma utan kommer hem på lördag!
ja, men här kommer lite bilder från hajken!
Puss o kram!


In da buss!
Fikastund!

Starka? haha, neee!
vi sov där inne, hahah! det e ett fotbollsmål!

Jag knyter knopar! såååå sexig

Uppstälning!

Epic dance.... ohyäääU

Uppstälning, igen :o

ARVID! våran asgrymma ledare

Time för spökspåning!
98:orna har gort den bästa spåkspöningen i våra scouter! det sa alla barn årsk 3-6 ;)

Fin fejja!

Sooooova! eller vi va uppe ganska länge efter det :pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0