KILLAR!

2011-10-20 / 21:18:09 / Allmänt / 1 kommentarer

Jag gillar hår på killar som är...

[x] Brunt
[x] Blont
[] rött
[] Svart
[] Färgat i en galen färg
[x] Kort, eller "normal längd" 
[] Långhåriga

Jag faller för ögon som är...

[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna

[] Bakom glasögon
[] Drogade
[] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora 
[] Små
[] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[] Lika långa som mig
[] Korta
[] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala
[] Beroende av sin dator

(x) Fotbollsspelare
[] innebandyspelare
[x] Sportiga över huvud taget
[x] Tränar på gym
[] Nazister

Det är snyggt när killar...
[] Har tatueringar över hela kroppen
[] En liten tatuering
[/] Piercing i ögonbrynet
[] Piercing i tungan
[] Snaggar sig
[] Inte rakar sitt ansikte
[/] Har märkeskläder
[] Är modenörd
[x] Har häng

Detta säger allt om en kille...
[/] Hans kläder
[] Hans moppe
[xxxxxxx] Hans leende
[] Hur ofta han är med kompisar

Det är sjukt gulligt när killar...
[x] Ringer ofta
[x] Smsar non stop
[x] Är svartsjuka
[] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[] Köper mina underkläder
[] Lyssnar på Justin Bieber
[/] Har tandställning 
[] Pratar med sin k*k 
[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra 
[x] Slåss för mig

Detta står jag inte ut med...
[/] Kaxiga killar
[x] Blyga killar
[] Killar som slår ner folk
[] Överbeskyddade killar
[] Killar som spelar Wow 
[] Killar som kör moppe
[xxx] killar som är i stallet
[] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på facebook
[x] Killar som super sig packade varje helg
[/] Killar som röker och snusar


Kommentarer
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

SHOOOO BROOO :D

2011-10-21 @ 08:49:32
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0