MOBBAD OCH EN BILDBOMB!

2011-10-17 / 16:40:49 / Allmänt / 0 kommentarer
Hmpft...... Benjamin nobbar mej via sms!
Hahaha! jag gör inget, jag lyssnar bara på musik!
Idag har jag vart i skolan... det va som vanligt
Men jag, mika, ronja och alba va och intervjua en fiskare nere ve hamnen!
så här får ni lite fina bilder, HEHEHEHHEHEHEHE! många egopics!
Va ju tvungen att ha med en av båtarna i hamnen! ROXEN!
Blev väldigt nöjd med denna!
Gangsta girl!
EgoPic x1
EgoPic x2
Älskade!
Bäst e ordet!
Mina brudar! o jag... xd
FINA!
Jaaa?..... HHAHAHAHAH älskar denna bild
Fin!
Crazy!
Oseriösa brudarna och Ronja!
Underbara sångare!
En stjärna av våra fingrar
EgoPic! x3  Gillaar denna bild
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0