ULLARED!♡♥

2011-10-24 / 11:53:43 / Allmänt / 1 kommentarer
Jaaaaa, nu ska jag dra te ullared för fjärde gången!
men nu åker jag med mina bröder och mamma! och jag fick gå hem kl 11 ska egentligen sluta kl 3 idag !
Jag tackar Ullared, ni får bilder på allt jag köpt imorgon! så får ni bilder på presenterna sen!
här e min snygga man som heter Oliver Sykes och är med i det brittiska metalcore bandet
BRING ME THE HORIZON!

Åhhh vad jag älskar min fina man!
Liten jag vet D:
Miiiiin maaan!♡♡♡♡♡
Åhhhhhh så snyyyyygg!
PUSS O HEJ!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Där är ju min man också ;)

Haha nevars, men oliver sykes är så grymt jäkla snygg!

sv: ja du får gärna säga hemsidan, spännande :D

2011-10-25 @ 20:29:22
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0