UNDERWEAR! ♡♥

2011-10-21 / 18:52:11 / Allmänt / 1 kommentarer
Underwear? HAHAHA, det e en låt jag lyssnar på! så det e inte att ni får se mej i underkläder eller nått sånt
Men nu sitter jag och lyssnar på denna grymma! Kommer nööööööööörda den här låten!
"me can go anywhere, I bet you look good good gooood in your underwear"
ÅÅÅÅH, min kamera gick söner idag! tappade den! eller rättare sagt, vinden tog och välte den!
Fast fick slå den i bordet och så, men nu funkar den som tuuuur va!
men den dampar när man sätter på och stänger av... men det e bättre än att den e i sönder!
Men om en timme typ ska jag på disco som paralell klassen haar! här får ni bilder för jag har tråkigt
HIHI! egoooo
Säxxii biaaaatch!
egooooo giiiiirl!
oooooch igeeen!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Svar; Idoool snart, duuuu ? :D

2011-10-21 @ 19:50:47
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0