GAMLA MINNEN BILDBOMB! ♥♡

2011-09-13 / 21:56:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Tusentals gamla bilder från i år och förra, haha! ♡
Jag o Lisa fööör längesedan!

Haha, fin fjortis bild häääär ?

Älskar mitt hår dääääär!

så fint hårfärg! vill ha tebak
Jaaa, va ska man säga?
Man kan va sexig när man spelar cod määää!

Mina boyys! haha, fint minne!

Jag skypar med tobbe! ännu ett minne :D

Ja, va duktig man ä?

Hihi, vi åker ankarlift i trysil! :)

Jag e fjortis på denna bild men jätte av många av min kompisar älskar denna! :) fast jag gillar den :)

Me and bieber! ♡

Jag vid Tower bridge i London :)

Hihi spiderman! :D

IRONMAN!

YÄÄ, det e ju så som den där öl reklam. va heter den ?

Hihi, detta kommer jag väääl ihåg as kul!


Karins mysiga kalas!

Hihi, gulle mathilda gillar att hålla hand!

Men jag föredrar att peta i örat på clownen

MINA POJKAR! ♡

Kom ni ihåg när gallen käka upp vår tårta? :o ♡

Gamla klassen 6p :)

Älskade kusin kör MIN gummibåt :)♡

Min andra gulle kusin dricker cooola! med min morsa bakom hahaha!

Storfiskarn Edvin, lillfiskarn Noa och Ickefiskaren med ingen fisk (otur)

HAHA! detta kommer va ett minne jag aldrig glömmer ! :D haha

Trötta killar vid halv 3 tiden på natten xP

Halv galen kusin vid 6-7 tiden på morgonen efter en dygning mä goa gänget ;)

Haha, jag å edvin gungar gunga! :D

Knök in da busskur :)

Goa killar ute å joggar eller springer? xD

Gulle olle som tjej ska vi kalla han/hon Ollina? :D
Hej då! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0