GIRL'S WE RUN THIS MOTHER, YEAH!♡♡

2011-09-14 / 20:46:02 / Allmänt / 0 kommentarer
Nu sitter jag o lyssnar på musik! as nice, haha!
Men jag har fått en ny favorit låt "Swagger jagger" den e as bra!
Idag sluta vi tio i fyra, vi hade bild (elevens val) ville ha hemkunskap men det får det bli nästa termin!
sen va jag med karin o mathilda o vi åkte å köpte tuggummi.
Sen gick karin hem, så då gick jag o mathilda hem te mej, sen för en timme sen kanske gick hon hem.
och jag har fått en vagel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hatar det!
det är en sak som typ svider o kliar ve ögat och gör så att det svulnar upp!
sen så hitta mina gamla hemnycklar! ja,  min gamla cykels nyckel va där mä, då kan jag sälja cykeln!
hihi, men nu kollar jag på simpsons och på smycken! ha det!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0