MIN HELG! ♡

2011-09-04 / 21:40:31 / Allmänt / 0 kommentarer
JA! detta va nog den bästa helgen på länge! ♡
Först i fredas åkte jag ut till lisa kl 9 så kom Lisa, Mathilda, Beda, Axel o Olle o mötte oss ve hamna :)
sen åkte vi te lisa o lämnade våra saker, sen gick vi te kyrkan å mötte Tyra och Emma :)
sen gick Jag, Tyra, Emma, Lisa, Beda, Mathilda, Olle, Hugo, Jonathan, Karl-johan o axel ner te hamna
och där mötte vi simon, roy o ludwig, så gick vi ner te kilen och va där lite :p
å va kul jag hade seriöööst jag, tyra o Olle satt o kolla på "dunder humor" på youtube hela tin typ xP
HELIUMMANNEN! xD sen va vi lite på kilen så gick jag o tyra iväg och skapade en egen "cool" grupp xP
vi typ hjulade (inte för jag kan men ändå) xD haha! Sen gick jag, Lisa, Karin, Beda o mathilda te lisa och åt glass
sen såg vi på the last song, sen vid 12-1 somnade mathilda och karin :p sen vid halv två somade Beda
och sen ve 2 (natten) gick jag o lisa ut och skulle möta roy ve kyrkan! Lisa hade pyjamas tröja och kort byxor
och jag hade onepiecen! och vi hade inga skor och vi gick i brännesslor (stavning) så min fot typ svulnade upp xD
sen kom aldrig roy så vi gick tebak och så somna vi typ halv 3? :P sen nästa dag skulle jag upp ve 8 för att hinna med en båt, för jag skulle på fest i väst :p vann inte så mycket -.- sen
OJ VA MYCKET DET BLEV XD ! haha men PUSS O HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0