MINA BEN RAMLAR SNART IHOP!

2011-09-20 / 16:18:51 / Allmänt / 1 kommentarer
GUD, mina ben ramlar seriöst ihop snart :s
Först i söndags vandrade vi i ca 4-5 timmar, sen idag har jag vandrat ca 5 timmar?
sen ikväll ska jag på spårning och gå i ca 1 timma....
sen imon ska vi gå runt på nått musséum? sen så fredag ska vi jogga med hela skolan (skoljoggen)
asså jag får seriöst DAMP! jag vill inte röra mina ben låt mej få bara ligga ner och låta mina bel vila!!!!!
Ja, men nu sitter jag och lyssnar på No sleep av wiz khalifa! älskar den låten
sen ikväll ska jag o min goa kusin sova hos min mormor o morfar!
för min mamma o pappa åkte te nice idag, och hans mamma e i danmark och hans pappa fiskar!
Jaoo, det va det! puss från mej o mina ben -.-

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg :)

2011-09-20 @ 19:35:26
URL: http://maddesliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0