SPOTIFY!

2011-09-15 / 23:11:40 / Allmänt / 2 kommentarer
Nu sitter jag och lyssnar på spotify på mobilen!
pappa köpte en ny mobil idag så fick han spotify premium med!
så nu andvänder jag det kontot!
kom hem från siri vid typ halv 9 tiden sen satt o hjälpte pappa med mobilen!
och så facebookar jag med sitter o lyssnar på newkid, kärlek till han.
Han sjunger så bra, jag älskar "jag gråter ba i regnet"
kan inte lägga up bild nu, för jag andvänder min mammas dator och den har ingen webcam.
Men jaja nu ska jag fortsätta facebooka o spotifya, hahahahahha!
Idag var det 2 år sen min kära farfar dog! saknar honom grovt mycket!!!!
R.I.P Bengt Petersson 2009-09-15!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha njae, inte jättevig, men tack! ;)

2011-09-16 @ 12:02:12
URL: http://emeliesdiktblogg.blogg.se/
Postat av: nathalie

oh, tack vad glad jag blir :) fin blogg du också!

2011-09-16 @ 12:16:46
URL: http://cookieetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0