ULLARED! ♡♥

2011-09-22 / 21:04:34 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag vaknade jag kl 7 och åkte te ullared ve 9 tiden, det va då karin kom!
det va jätte kul. jag fick köpt bra saker!
behöver inget mer för jag har vart på ullared på ett halvår, treee gånger nu.
hehe, ja men det e kul!
men nu sitter jag o snackar med Tobbe och Simon, plus så sms:ar jag med Simon (en annan)
Haha, här får ni vad jag köpte idag......
(BTW, bilderna kommer va JÄTTE dåliga för jag andvänder webcam)

Stickat: 69,35:-
Blus: 119:-
DÅLIG BILD!
Tröja: 119:-
Ring: ros 12.95:-
Eyeliner: kosmetika svart 10,95:-
Avsminknings servetter: 9,95:-
Kam tupé: 4,95:-
Hårnålar svarta: 5,95:-
proffs: hårapray 11,95:-
Brodway jet dry: nagellim 2pack 21,95:-
bild är tagen frå google för jag fick ingen bild på nagellacket!
Nagellack: Claudia glitter silver 9,95:-
Så köpte jag en sten som jag ska lägga på farfars grav där det står "jag saknar dej" 14,95:-
PUSS O HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0