UVA NATTA! ♡♥

2011-09-18 / 19:27:07 / Allmänt / 0 kommentarer
Kom hem från 2,5 timmars bilresande vid fem tiden!
as kul på uva natta men vi eldade så röken kom in i ögonen så man grät, haha!
Men idg va vi tvugna att gå upp kl halv 6.... inte kul.
Så käkade vi sen ve 7 tiden skulle vi gå på spårning! vi kom på 14 plats av 21 HAHA! vi va sämst
Vi sov i vindskydd och det va seriöst AS kallt :s
Our car! ♡ älskar den THE PARTY CAR
Våran kola vän LOVE! ♡
Mina brudar ♡
Mina andra brudar ♡
DA GANG! ♡
Mästerkocken är jag! as gött va det♡
Haha, jag käkar!
Min flickor! jag ser ut som värsta fjortisen! XD ♡
Vi "packar" upp våra saker!
Mina Killar!
Noa in my onepiece!
BÖGHÖG x1!
BÖGHÖG x2!
BÖGHÖG x3 ! kolla ellens miiiin! xD
Hejdå! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0