VÄRLDENS BÄSTA KUSIN! ♡

2011-09-07 / 16:22:43 / Allmänt / 0 kommentarer
idag har jag bara vart i skolan men snart kommer mathilda!
Sry, för jag inte bloggade igår! :s
för först va jag i skolan då hade jag inte mä datan -.- sen va jag hos siri, sen jag jag te UV :)
sen kom min underbara Kusin och förstörde när jag pluggade! fast egentligen hjälpte hon mej XD
med franskan, hon e så himla grym på det! hihi, sen typ satt jag, mamma, min bror (axe)l, Elin (min kusin), och Tom (elins kille) o snacka te typ 11? sen börja jag plugga NO såååå jag somnade ganska sent xd
ja, hon e äldre än mej men det betyder inte att jag inte kan älska henne! ♡

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Puss O heJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0