Cancer

2012-02-09 / 22:44:16 / Allmänt / 0 kommentarer

Fy vad jag hatar det... Min brorsa hade cancer när han var tre, han hade lymfcancer. Mamma berättade för mej hur det var och allt.. Och han hade den högsta diagnosen, farligaste läget att ha den cancern i, och han överlevde! Det e jag glad över, annars skulle jag aldrig få träffat han! jag och min bror bråkar väldigt mycket, men han är bäst! Tänk att veta att man haft en bror som man inte fått träffat... Och min äldre bror, få va med att sin lillebror dör, det skulle vara svårt! Och om jag inte hade fått träffat Axel skulle jag nog tänk hur det skulle vara att ha han som bror! Nu var det precis 15 år sedan du hade cancer! Och jag hatar cancer mer för min farfar hade cancer (vet inte vilken) och dog. Och nu såklart lider farmor av samma cancer som min farfar hade! Älskar dej farfar som har det bra i himlen och jag älskar dej med farmor som e tvungen att ha cancer!
På denna bild hade min bror infektion runt munnen, så det var inte så lätt att stänga munnen! Du är bäst käre storebror! Jag älskar dej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0