hår.hår.hår.och.mera.HÅR

2012-02-21 / 22:00:36 / Allmänt / 0 kommentarer
Mitt hår har tappat färgen och är verkligen inte rött längre... typ trött röd! och mamma vill inte färga det igen och jag kommer klart döööö! men jag har typ tänkt att göra sidecut och när min utväxt har kommit ut mer, klipper jag kort! men jag vet inte... men jag vill superduper gärna få bort denna tråkiga röda hårfärg snart, och jag får inte färga det! typ blondt hos frisören, men jag vill inte lägga ner massa pengar på det! men här e lite bilder på hår jag skulle vilja ha, klart vill jag har rött/rosa hår som ariana grande, men det får jag inte -.-

Om jag inte får fixa mitt hår nått av domma sätt, cuttar jag mej själv! HAHHA
torr humor, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0