KRISTEN STEWART - LEONARDO DICAPRIO

2012-02-20 / 20:48:20 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag har två favoritskådespelare, det är Kristen Stewart och Leonardo DiCaprio!
Kristen Stewart - Jag började gilla henne när jag blev beroende av Twilight, men asså jag gillar henne för hon är så chill! Hon har lixom as chill kläder och hon har ett grymt snyggt utseende! Jag skulle verkligen vilja träffa henne
Mina favorit filmer med henne e Twilight filmerna, dom e mina favoritfilmer över alla filmer! Jag var så beroende av filmerna att jag såg den första 19 gånger.. Haha, det e lite för många timmar jag ägnat åt den filmen!
Leonardo DiCaprio - Leonardo e nog min absoluta favorit, det är inte pga titanic! Men titanic filmen är ju så grymt bra, men jag grät fakriskt aldrig! jag började typ bara älska han och sa att han var min favorit och det har jag tyckt väldigt länge nu, och kommer inte byta! Om jag fick träffa en känd skådespelare e det nog han jag hade valt! Min favorit film med han är inception, den är så bra asså! men många som jag känner som sett den säger att den är för svår att förstå! Ja, den är svår.. men jag har lätt för att förstå filmer! Har tyvärr bara sett den en gång, men ska snart se den en gång till! Sen tycker jag han ser väldigt bra ut!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0