MIN DRÖMRESA - TÄVLING

2012-02-19 / 15:40:32 / Allmänt / 0 kommentarer
Va med och vinn en Canon 600D som är värd 9000 kr, klicka HÄR för att komma till hemsidan!
Man ska skriva om sin drömresa!
Min drömresa är att få åka till någon av öarna i maldiverna , det är för jag älskar verkligen att Snorkla och bada! och när jag kollar på bilder därifrån, vill jag bara åka dit mer och mer! Det finns ju flera öar i maldiverna och vilken jag vill åka till har jag ingen aning om, det finns ju hur många som helst! Och när man kollar på bilder där ifrån ser man verkligen hur fint det är! havet är verkligen kristallblått, eller kristallturkost! och jag som älskar att ta bilder, har ingen bra kamera, men när någon ger sin systemkamera till mej, får dom den inte tillbaka! Jag är en badmänninska och bryr mej nästan mest om hur havet ser ut, vi ska nu utomlands med familjen till greklan och jag skiter nästan fullständigt hur hotellet ser ut, det måste ju va trevligt att bo i men annars är det mest hur havet ser ut och omgivnignen! det skulle vara en dröm att få åka till någon ö i maldiverna! Jag är också en snorkel människa så man kan nog få mej till ställen där det är fint att snorkla! och jag gillar att gå på stigar i berg är också någonting som är underbart! Och en sak är sant, man ska inte åka till maldiverna om man inte snorklar, haha!
här e lite bilder..
Så nu får jag önska mej själv lycka till, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0