Muffinsbak och ny sak till rummet

2012-02-19 / 19:32:51 / Allmänt / 2 kommentarer
Jaaao, jag har bakat muffins.. blev SUPER nöjd! Det blev chokladmuffins med chokladsmörkräm som topping! Dom var egentligen inte till något speciellt, det var typ bara som roligt! sen kom jag på att min bror kom hem efter 9 dagar i österike, så det fick bli lite speciellt! Och som rubriken säger har jag också har fått en ny sak i rummet, jaao! Jag har fått en fotölj, yääääy! förra gången jag var med mamma på ikea sa hon kanske... och idag gick mina föräldrar till ikea, och min pappa tyckte inte den va så dyr så han köpte den! superduper nöjd! den e röd och fin! sitter och myser i den nu, ska ta och måla naglarna också! puss

super duper goda chokladmuffins!

röööööd fotölj, och på kudden står det vänskap på kinesiska!

Kommentarer
Postat av: lisa

Fin blogg!

2012-02-20 @ 10:38:39
URL: http://lisatornbloms.blogg.se/
Postat av: Moa

åååh vad gott med chokladmuffins! ♥

2012-02-20 @ 20:56:21
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0