ojskipojski

2012-02-19 / 13:39:57 / Allmänt / 1 kommentarer
HAHA, men jag har inte bloggat på ett tag! Men när jag har lov vill jag helst inte sitta inne med datan, jag vill vara med kompisar! Nu ska jag snart äta, har ingen aning vad det blir det blir nog gött. Jag har vart med kompisar hela lovet! Igår hade jag supermys på natten, gick in o la mej i brorsans rum o satte på victorious! mitt favorit program, efter simpsons o family guy! HAHA, jag ska faktiskt chilla sista dagen på lovet, om ingen vill göra nått! Men nu ska jag sätta på ett nytt avsnitt av victorious! Jag vill faktiskt ner te fiskebäcksbadet och se hur det ser ut där, nu på vintern ska gå ner dit sen! puuuuss

Kommentarer
Postat av: Julia Hill

sv: Okej, nu har jag lagt till dig, säg gärna till när du lagt till mig med :D

2012-02-19 @ 14:06:19
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0