5 bilder från olika minnen sommaren 2011

2012-06-06 / 15:15:00 / Allmänt / 0 kommentarer
SKOLAVSLUTNINGEN, det bästa på hela sommaren. Sista dagen som vi var en hel klass, 6P.

TÄLTNING, Efter skolavslutningen. Vi skulle tälta, jag, Lisa, Karin och Ebba.... vi sög på att sätta upp tält, vi andvände klänypor? haha.... men det slutade med att vi sov inomhus istället.
MIDSOMMAR, vi hade det allt roligt den dagen. Det va så Kaos, först åt vi tacos, sen baka vi tårta som typ alla fåglar åt upp... sen körde vi sanning eller konka, haha. Sen sov dom hos mig.
BÅTSEMESTER, det va inte en så lång båtsemester för vår båt hade gått sönder.. plus så skulle jag på läger veckan efter. Men vi hade det roligt dom dagarna det var, vi spelade mest bluff och badade.
TONÅRSLÄGER, det var riktigt roligt. Sista natten dygnade vi och jag var så grym så jag klarade det. Jag och Cajsa hittade många nya kompisar den natten. (inget misstolk) Sen kl 3 på natten gick vi och duschade, och alla som bodde i det område med hunsvagnar blev skitsura bär vi var påväg till duscharna ... kanske för klockan var 3 på natten och vi gick och pratade där... hehe?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0