Berätta om min klass

2012-06-07 / 10:20:00 / Allmänt / 0 kommentarer
woooooow, det finns så mycket att säga... Har inte bilder på vår klass, Men jag kan alltid berätta.
Jag går i klass 7P på fiskebäcksskolan, jag älskar min klass. Vi är alla lika dana, vi är knasiga, pratiga, korkade, roliga, efterblivna och bäst. När jag säger detta betyder det att jag älskar er, och som ni märkte beskrev jag mig själv där också. Men Alla i min klass är så goa, alla funkar att vara vän med. Saknar några gamla klasskompisar, speciellt Carl, min gamla bästis. Vi är ju nya klasser nu i 7:an, det är ju så himla gött. Om jag får säga gillar jag mer min nya klass mer. Men alla i vår klass lixom hänger ihop, alla e vän med alla och det är precis så det ska va.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0