en vanlig dag för mig

2012-06-03 / 21:48:00 / Allmänt / 0 kommentarer
En vanlig dag för mig, Vi kan ta en måndag.
Klockan ringer kl kvart i åtta, så jag kan ligga och dra mig tills klockan åtta. Jag går upp åtta och går på toa (bra att veta) Sen sätter jag på mig riktiga kläder, sätter mig i fåtöljen och sminkar mig. Sen går jag ner och äter en macka och ett glas mjölk, går upp igen och borstar tänderna. Tjugo i åtta går jag hemifrån för vi börjar 8.50, det tar ca 6 minuter att gå till skolan. Första lektionen är No, sen har vi IUP, efter det är det matte och sen äter vi. Efter bamba har vi so, sen idrott och slutar 14.45, jag duschar inte på idrotten, gör alltid det hemma. Sen är jag nog med någon kompis eller tar det lungt. Sen är det att lägga sig elva och ligga och vara inne på mobilen tills halv tolv? haha.
Ungefär en vanlig dag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0