min kärlek till One direction

2012-06-03 / 16:00:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Det finns mycket att skriva om, haha. Jag kan ta det från början.
Men det började dagen dom släppte What makes you beautiful, 11 september 2011. Jag lyssnade på den väldigt länge ett tag, men var inte så beroende. Men när dom släppte One thing, började jag lyssna på dom mer. Sen blev min kompis galen i dom, så helt efter nyår var jag typ död av kärlek. Jag köpte tidningar med dom, satte upp på väggarna, lyssna bara på dom, Pratade bara om dom, kollade på videor hela dagen med dom. Sen har det bara vart så... jag har aldrig slutat älska dom än. Men när jag började lyssna på dom så va Louis min favorit, men det var för jag typ älskade hans humor, och så visste jag inte så mycket om dom. Men sen blev jag så kär i Niall, han värkade så snäll, gullig, söt och vill alltid en tjejs bästa. Så jag typ dog, och nu är han min favorit, men jag älskar ändå dom andra. Dom har alla världens bästa personligheter och dom är jätte snygga.
Jag kan fortsätta i år och dar, men ni kommer inte orka läsa... haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0