Mina favorit bloggar och tankar

2012-06-04 / 10:19:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Har tänkt att skriva vad jag tycker om några favoritbloggar

KENZA: Jag älskar Kenza, hennes blogg är sjukt grymm. Är väldigt avis på henne för hon har så mycket skor, kläder och allt. Men jag gillar faktiskt inte hennes "nya hår". Dip dye asså, hon passar inte i det, hon har så fint hår. Men hon borde inte ha rosa dip dye. Kenza är min favortit bloggare!
FOKI: Hon är söt, jag gillar hennes blogg. Hon skriver om roliga saker, lägger upp bilder och allt. Men hon är lite
töntig. Men jag gillar det.
CAJSA OCH BEDA: Mina kompisar på donsö! Tycker om deras blogg sjukt mycket och dom är snälla i verkligheten och super roliga. Dom skriver om saker som e roligt att läsa, dom lägger upp bilder och på kläder. Älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0