stole my heart ♥

2012-03-18 / 13:01:08 / Allmänt / 0 kommentarer
Sitter och lyssnar på One direction, Stevie Wonder, Dead by april och Ne-Yo... Har typ blivit as kär i 1D, haha! Igår va sov jag till 1.. haha, åt och sen gick jag o mötte Affe och så gick vi till Antoine! Sen gick jag, edith, affe o tobias te alfred och åt lite macka.. va döds hungrig så åt nog mest! Klockan åtta började ungdomsmötet, så vi va på det. Lyssnade tyvärr inte så mycket, jag, ruben och karl-johan skapade ett gruppsamtal så vi satt o smsade hela tiden. Sen va det fika i kyrkan så vi fikade, sen gick jag, nora, karl-johan, olle, axel och hugo till ett annat rum och gick o prata, sen skulle dom hem klockan 12, följde med dom ner till hamna sen stack jag tillbaka till kyrkan, fast gick hem typ direkt. Idag ska jag nog va med karin, fast typ vid 6? men nu ska jag åka till rimi och köpa en tidning!
puss

niall e miiiin. pooonkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0