Frågor

2012-05-21 / 19:42:13 / Allmänt / 0 kommentarer
1. Vilken är din absoluta favoritlåt?
Jag har ju en stor kärlek för One Direction, så alla deras låtar typ... deras cover på Torn.

2. Om du fick träffa Justin Bieber, vad skulle du göra då?
Vet faktiskt inte? jag skulle stått typ still helt chockad, eller ta bilder med han.
3. Vanilj eller chokladglass?
Vaniljglass, med hemmagjord chokladsås
4. Vilket är ditt favoritplagg?
Mina svarta jeans, men dom e sönder.... så mina gröna jeans tror jag, eller min pippi tröja?
5. Om du fick tre önskingar, vad skulle du önska dig då?
Cancer skulle försvinna, träffa One direction och bli ihop med Niall typ?
6. Vilken kroppsdel är du mest möjd med på dig själv?
Min rumpa typ? eller mina ögon
7. Vilken är din favoritfilm?
Trassel, HAHA. Twilight filmerna, The avengers och Inception
8. Hur är din drömkille?
Som Niall,
9. Vem var ditt senaste sms ifrån?
Ebba
10. Vilken är din favoritplats?
Min säng, i båten och på stranden.
11. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, för jag är uppvuxen vid havet, Älskar att bada och lever typ vid havet. Men pool är gött också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0